سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش سنگ گرانیت در تهران

نظر

گرانیت چیست؟
تحقیقات نشان می دهد گرانیت ها قدمتی 300 میلیون ساله دارند و مهمترین ماده تشکیل دهنده پوسته کره زمین هستند. توده‌های مذاب آتشفشانی هنگام سرد شدن سنگی را خلق می کنند با نام گرانیت. این سنگ سمبل سختی و مقاومت و دوام است, به راحتی خش بر نمی دارد, دارای صیقل پذیری فوق العاده ای نیز می باشد به همین علت کاربرد گسترده ای در صنعت ساختمان پیدا کرده است. استفاده از نام سنگ خارا در اشعار فارسی اشاره به سختی گرانیت دارد.


سنگ گرانیت جزو پرکاربردترین سنگهای ساختمانی است که در نمای بیرونی ساختمان ها کار می شود. به همین دلیل است که تقاضا در بازار سنگ ایران برای آن بالا بوده و به همین نسبت تعداد عرضه کنندگان سنگ گرانیت در بازار نیز زیاد می باشد.

این سنگ علاوه بر اینکه در داخل ایران مصرف بالایی دارد، از سنگهای پرتقاضا برای صادرات به کشورهای مختلفی چون استرالیا، کانادا، عراق، کشورهای اروپایی و کشورهای حوزه خلیج فارس بوده و به دلیل تنوع رنگی که دارد در صنعت هتل سازی نیز از آن استفاده می شود.
مقاومت بالا و صیقل پذیری بی نظیر موجب شده از سنگ گرانیت به صورت وسیعی در صنعت ساختمان استفاده گردد. مقاومت بعضی گرانیت ها در حدی است که می تواند به چاقو آسیب برساند. اگر از این سنگ درست مراقبت گردد سالهای بسیاری مقاومت و زیبایی خود را به ما عرضه خواهد کرد.

در آمریکا معتقدند استفاده از سنگ گرانیت در منازل مانند سرمایه گذاری می باشد و ارزش آن خانه افت نخواهد کرد و آژانس های املاک روی خانه هایی که در آن گرانیت استفاده شده مانور تبلیغاتی می دهند. این سنگ به پرداخت و پولیش مناسب نیازمند است و مقاومت خوبی در برابر فرسایش، سرما و گرما و بارانهای اسیدی دارد. به همین علت میتوان در فضای باز براحتی از آن استفاده نمود و بدون دغدغه از سایش و شکستگی از آن بهره برد. مراقبت از گرانیت آسان و کم هزینه بوده و به سادگی میتوان از آن نگه داری کرد. گرانیت در اثر استفاده روزمره دچار یا سوختن و خرابی نخواهد شد. همچنین در برابر لکه ها مقاوم است.

سنگ گرانیت

کاربردهای سنگ گرانیت

سنگ گرانیت سابیده مناسب سنگ کف واحدهای تجاری و اداری، سنگ کف پارکینگ، سنگ پله و پاگرد می باشد. سنگ گرانیت فلیم شده مناسب سنگ کف محوطه است؛ زیرا سنگ گرانیت سابیده هنگام خیس بودن لغزنده وخطرناک است و جهت جلوگیری از سر خوردگی بهتر است از گرانیت فلیم شده استفاده گردد.


بهترین سنگ نما برای سختمان سنگ تراورتن، گرانیت، چینی و سنداستون هستند.  بهترین و مناسب ترین سنگ برای سنگفرش واحدهای مسکونی نیز سنگ مرمریت و سنگ چینی است و مناسب ترین سنگ برای کف واحدهای اداری و تجاری و پارکینگ سنگ های گرانیت و بهترین سنگ برای سنگ کف محوطه بیرونی سنگ تراورتن تیشه ای و یا گرانیت فلیم شده و در نهایت زیباترین و لوکس ترین سنگ برای سنگ کف اماکن لوکس و لاکچری سنگ مرمر است.


انواع سنگ گرانیت

ایران یکی از تولید کنندگان سنگ گرانیت در دنیا می باشد که سنگهای زیر را در دل خود جای داده است. سنگ گرانیت نهبندان، گرانیت خرمدره، گرانیت شاهین دژ، گرانیت مشکی سرکان، گرانیت چایان، گرانیت مشکی نطنز، گرانیت مشکی الموت، گرانیت سفید نطنز، گرانیت بروجرد، چرانیت گل پنبه ای همدان و الوند، گرانیت سبز بیرجند، گرانیت فیروزه ای بیرجند، گرانیت سبز جنگلی، گرانیت سبز کاهویی خراسان، گرانیت قرمز نائین، سنگ گرانیت قرمز گل آباد نائین، گرانیت بغم اردستان، گرانیت قرمز یزد، گرانیت قلعه خرگوشی یزد، گرانیت مروارید مشهد، گرانیت هلویی زنجان و تایباد و سنگ گرانیت مروارید مشهد.

 

 

 


خرید سنگ گرانیت

گرانیت‌ها بدلیل سختی زیاد، داشتن زیبایی خیره کننده، مقاومت بالا، دوام و ماندگاری و تنوع طرح و رنگ توانسته است جایگاه خوبی در صنعت سنگ و ساختمان برای خود باز کند.کاربرد سنگ گرانیت در تمامی بخش‌های ساختمان از جمله راه پله ، نمای بیرون ، پارکینگ ، کف ساختمان ، آشپزخانه و ... مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سنگ در ابعاد پلاک ، پله ، کابینت ، فرشی وسنگ اسلب مورد فرآوری قرار می‌گیرد. 

 جهت خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

تلفن تماس :02156236737