سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش اینترنتی سنگ ساختمانی

نظر

منظور از سنگ ساختمانی، سنگی است که در ساختمان و بنا از آن استفاده میگردد. کاربرد سنگ میتواند در قسمتهای مختلف داخل و خارج ساختمان تحت عنوان فضای داخلی و بیرونی باشد.

یکی از مسائل مهم و بسیار پر اهمیت در بحث ساختمان سازی انتخاب و خرید سنگ مناسب برای یک پروژه ساختمانی می باشد. دست اندرکاران ساخت ساز بر این مسئله واقف هستند که اگر دقت و توجه کافی را در هنگام خرید سنگ به کار نگیرند ممکن است در آینده هنگام فروش ساختمان به مشکل بربخورند و یا پروژه آن ها با شکست مواجه شود. در واقع سنگ یکی از متریال های جدایی ناپذیر از پروژه های ساختمانی می باشد و همیشه می توان رد پایی از آن را در ساختمان های مختلف مشاهده نمود. توجه به نوع کارایی یک سنگ، ویژگی های و مزایای آن و قیمت سنگ از جمله مسائلی هستند که پیمانکاران و معماران در هنگام باید به آن ها دقت نمایند. جدای از این مسائل انتخاب یک سنگ مرغوب و مناسب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

کاربرد انواع سنگ در ساختمان

 انواع سنگ ساختمانی کدام هستند؟

طبقه بندی انواع رایج سنگ های ساختمانی بر اساس نوع سنگ را میتوان در انواع سنگ تراورتن، مرمریت، گرانیت، سنگهای رسوبی و سنگهای مصنوعی دانست.

انواع سنگ های ساختمانی را اگر بشناسید به راحتی می توانید در پروسه ساخت و ساز از آن ها بهره بگیرید. شما اگر در فعالیت های ساختمان سازی مشغول نیستید اما قرار است به بازسازی منزل خود بپردازید بهتر است انواع سنگ های ساختمانی را بشناسید تا به کارفرما در جهت ایده پردازی کمک کنید. در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا انواع سنگ های ساختمانی را همراه با کاربرد های آن به شما معرفی کنیم پس با ما همراه شوید.

سنگ ساختمانی تراورتن

کاربرد سنگ تراورتن در ساختمان:

نمای جلو و پشت ساختمان

دیوارهای داخلی و همچنین خارجی بنا

کف پوش قسمت خارجی ساختمان

سنگ ساختمانی گرانیت

کاربرد گرانیت:

دیوارهای داخلی ساختمان

کف بخش های داخلی بنا +‌ پارکینگ (در مورد پارکینگ باید از سورت هایی که کمتر آهن دارند استفاده گردد)

پله های بخش داخلی

سنگ مرمریت

کاربرد سنگ مرمریت:

دیوارهای داخلی ساختمان

کف بخش های داخلی بنا (مثلا سنگ دهبید)

پله ها بخش داخلی ساختمان

ویژگی های یک سنگ مرغوب

میزان جذب آب

بافت سنگ

مقاومت سنگ

کانی های مضر

قیمت انواع سنگهای ساختمانی

قیمت انواع سنگهای ساختمانی بر اساس چند فاکتور تعیین میگردد. نوع – معدن و سورت سنگ، ابعاد و ضخامت سنگ – رنگ و طرح – فراوری های انجام شده بر روی سنگ شامل برش، ساب و رزین و … .